S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

IN TIME

KONTAKTY

BK auto, s.r.o.
Horňátecká 1772/19
Praha 8 Kobylisy
tel: 775 237 175, 226 230 023
napište nám
pondělí - čtvrtek 8:00 - 17:00, pátek 8:00 - 16:00
jsme e-shop ne kamenný krám

NOVINKY

arr3DOPRAVA ZDARMAVyužijte výhodné poštovné zdarma a dobírka pouze 30 Kč, při nákupu nad 1000 Kč.... arr3DodáníAutopotahy na míru dodáváme až do 14-ti dnů. Autopotahy jsou dováženy ze skladu... arr3Autokoberce-český výrobceStále rozšiřujeme sortiment autokoberců na míru. Pokud by jste v eshopu nenašli přesné koberečky na...

O NÁS

www.bk-autopotahy.cz

Nabízíme široký, neustále se zvětšující sortiment autopotahů na míru v různých variantách a provedeních. Všechny výrobky, které nabízíme, jsou pečlivě navrženy a zpraovány tak, aby se perfektně hodily do interiéru vozu, bez omezení jeho funkce. Kromě autopotahů na míru, nabízíme také širokou škálu univerzálních autopotahů a autokoberců.

 

Zboží přivážíme ze zahraničních skladů. Proto může dodání trvat až 14 dní.

Zboží Vám zasíláme dle Vašeho výberu, službou PPL, Českou poštou, Zásilkovnou a možný je i osobní odběr v Praze.

Zasíláme pouze v rámci ČR.

Výdejní místo pro vyřízené objednávky je na adrese:

Autoservis Kobylisy, Horňátecká 1772/19, Praha 8.

 

 

 

Naše autopotahy splňují nejpřísnější normu pro použití bočních airbagů.

ATEST 8SD 2810.

Životnost těchto potahů je minimálně 6 let.


 

 

 

Přidáno: 31.12.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží jsem objednával 16.12, což byl tuším pátek. Beru, že přes víkend se asi žádná objednávka nezpracuje, ale neberu už to, že zboží bylo prý předáno PPL 21.12 ve středu a do Štědrého dne nedorazilo. Pokud obchod předal zásilku, jak píše, měl mi odeslat mail s ID zásilky abych si alespoň mohl u PPL telefonicky nebo přes internet ověřit stav zásilky a to, kde se nachází. Kdyby totiž byla zásilka už u PPL klidně bych si dojel do depa, pokud by to oni nestíhali, ale že se mi neozvali ani mezi svátky je mi divné a vyplývá mi z toho, že obchod poslal úplný prd a ne balík !!! Takže příště už nikdy. To si radši ty potahy spíchnu. Má úcta !!!

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, ano zboží jste objednával 16.12.2016 a opravdu jsme ho předávali 21.12.2016 s tím, že jsme dopravu objednávali 20.12.2016.Z důvodu předvánočních svátků měli všechny dopravy zpoždění jak na odvoz, tak dovoz k zákazníkovi. Jinak kdy Vám přepravní služba zboží doveze už nemůže naše firma ovlivnit a nemáme s tím nic společného. Jinak vy jste nás ani neinformoval a když jsme se vám snažili dovolat, nebylo to možné, telefony jste nezvedal. A podle výpisu PPL se Vám snažili doručit zásilku 22.12.2016. Bližší informace už nevíme, bohužel jste nekomunikoval. S pozdravem, tým BK- autopotahy
 

Přidáno: 06.11.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

spokojenost

Pro:

přehledný

Proti:

nevím

 

Přidáno: 22.08.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

ochota a rychlost dodání

 

Přidáno: 16.08.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Mám zaplaceno a nic se neděje......
Zboží jsem objednávala, protože na jednom místě byly dostupné potahy i koberečky.

Pro:

žádné

Proti:

telefonicky jsem se doptávala na přibližnou dobu dodání. Bylo mi slíbeno, že druhý den mi paní zavolá. Je to 7 dní 5 dní pracovních a nikdo se neozývá. Velmi špatná komunikace. Jen doufám, že jsem nepřišla o peníze....

 

Přidáno: 09.07.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychla dodavka

 

Přidáno: 23.06.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Široký sortiment, přijatelné ceny, rychlá doprava, skvělá komunikace.

Pro:

Široký sortiment, přijatelné ceny.

Proti:

Slabiny nenalezeny.

 

Přidáno: 19.05.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Od téhle firmy si nic už nekoupim.

 

Vyjádření našeho obchodu

Nechápeme Vaší reakci, Vámi objednané zboží bylo v pořádku odesláno. Neproběhla žádná reklamace o které byste nás kontaktovala a zboží nebylo ani vráceno, tudíž předpokládáme, že vše proběhlo jak má být.
 

Přidáno: 03.04.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

nákup v klidu doma

Proti:

o žádných nevím

 

Přidáno: 26.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

S nákup v tomhle obchodě jsem byl spokojen a skutečně mě překvapila kvalita produktů za rozumné ceny.

Pro:

široký sortiment, dobrý přistup

Proti:

Slabší množství barevných variant, stručné popisy u produktů, málo fotografií.

 

Přidáno: 03.01.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nepravdivé údaje na webových stránkách, které přejímají ostatní prodejní servery.

Proti:

Klamavě označuje zboží jako skladem, ale reálně není.

 
NmMzZTgxMT